Wizz Air Контакти

Wizz Air - це авіакомпанія, з якою практично неможливо зв'язатися. Офіційно ви можете скористатися лише телефонним номером 900 140 940 за ціною 0,6 євро за хвилину. Дзвінки приймаються лише англійською мовою.
Зв'язок через соціальні мережі неможливий.
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...
10 коментарі
Невже неможливо оновити текст? 1. є дві телефонні лінії, 2. немає посилання на контактну форму, 3. іноді з Wizz можна зв'язатися через Messenger.
Думаю, я відповім за себе.
Наближається вимирання
Не хочу приносити погані новини, але якщо працівники аеропорту страйкують, ви не маєте права на компенсацію від Wizz. Якщо Wizz не підтвердив скасування рейсу, вам краще зателефонувати в аеропорт, куди ви маєте летіти. Я розумію, що ви розлючені, але це Wizz.
Схоже, що деякі рейси з Греції більше не доступні у Wizz на цю дату. Дзвонити в аеропорт, мабуть, буде не зовсім корисно - поки Wizz не скасує їх, ці рейси все одно не можна буде змінити.
Роздратування часто затьмарює здоровий глузд - інакше я не розумію, навіщо комусь лаяти Wizz на чужому сайті, а потім вимагати компенсації, на яку він не має права.
І ось веселощі закінчилися - істерична гречанка пішла ображена.
І далі стало ще цікавіше :-)
Я не розумію, навіщо ця сука взагалі прийшла сюди скиглити, якщо вона прекрасно знала, що буде і навіщо. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
Те саме, я маю летіти рейсом о 09:45 28 лютого з Афін до Будапешта, а потім пересісти на Ryanair в Будапешті до Лондона. Я чув, що в цей день страйкують авіадиспетчери. Я не отримував жодних повідомлень від wizz air щодо скасування рейсу, чи не могли б ви повідомити, чи буде скасовано мій рейс.
Мій рейс був о 7:55, я прилетіла о 5:00 ранку. Я пройшла реєстрацію і чекала, коли відкриється вихід на посадку.
За 5 хвилин я вийшла взяти воду в пляшці, а мені сказали, що вихід на посадку закритий і не дозволили мені пройти. вони образили мене, підвищили голос і були дуже грубими.
Це був дуже поганий досвід, і я запізнився на рейс
https://www.booking.com/Share-mzYRS0x Саме цей готель
Готель AU - Міжнародний аеропорт Заєд - Розташований у транзитній зоні - Потрібен посадковий талон
Будь ласка, ми забронювали готель в Будапешті прямо в аеропорту. Готель написав нам, що якщо ви вийдете на вулицю, ми не зможемо потрапити всередину, і ми повинні зв'язатися з нашою авіакомпанією, чи можете ви нам допомогти?
Що це за готель?

Як, на вашу думку, вам допоможе сервер подорожей?
Можливо, хтось навіть дасть пораду, якщо вона не пошкодує деталей. 😉
https://www.booking.com/Share-mzYRS0x Саме цей готель
Готель AU - Міжнародний аеропорт Заєд - Розташований у транзитній зоні - Потрібен посадковий талон
У готелі мені порадили зв'язатися з туристичною компанією, оскільки нібито, якщо я запізнюся в готель і ми підемо далі, ніж передбачалося, ми не зможемо повернутися в готель.

Згідно з Booking, готель знаходиться в терміналі А, палець D, поруч з Pearl Lounge, за імміграційною службою.
Ну, це не в Будапешті, а, мабуть, в Абу-Дабі. Я єдиний, хто бачить Будапешт у першому дописі?

Звісно. Здивований. У мене таке відчуття, що інтерв'юер досі не зрозумів, про що вона пише.
Тож, окрім того, що вона не з Будапешта, я навіть не можу зрозуміти, в чому проблема запитувачки. У тому, що вона пропустила вхід до готелю транзитом? Чи вона взагалі в транзиті? Але принаймні тепер я знаю, що вона летить BUD-AUH з Wizz. 😆
Схоже, вона летить кудись далеко, і, очевидно, має ночівлю в Абу-Дабі, для чого і забронювала цей готель. І - уява працює - можливо, у неї довша зупинка і вона захотіла подивитися місто перед сном.
Але я все ще не знаю, в чому проблема.
Так, я помилився і з усіма цими готельними домовленостями в Будапешті сьогодні, я заплутався і написав не Абу-Дабі, а Будапешт. У готелі написали, що я не можу пройти імміграційний контроль, бо вже не можу потрапити до готелю, тому мені потрібно зв'язатися з авіакомпанією, щоб отримати свій багаж завчасно. Я не уявляю, як це взагалі буде працювати і де вирішувати ці питання з авіакомпанією. Дякую за всю інформацію.
О, так це транзит-нетранзит з окремими квитками (в кращому випадку) і необхідністю перездачі багажу, але це не повинно бути проблемою, повернутися назад за іншим квитком - якщо такий є. Інший варіант - просто не брати зареєстрований багаж. І наостанок: у Wizzair є телефонна лінія (щоправда, недешева).

Або взяти інший готель?
Можливо, його можна було б скасувати...
Я здійснив бронювання на рейс, до якого додав членство в WIZZ CLUB, але членство в WIZZ CLUB не було застосовано до цього рейсу! Що мені потрібно зробити, щоб зробити цю платну підписку активною.
"Знижка €10.00 на авіаквитки від €19.99"
Добрий день,
Як я можу змінити рейс?
Я не можу знайти контактний телефон
Бажано в Інтернеті. Телефон коштуватиме вам дорого. www.wizzair.com Номер є в розділі довідки. Він також є в додатку.
Я подав заявку на повернення коштів. Протягом двох днів я отримав 7 однакових листів від WIZZ AIR з проханням надіслати скан платіжного документа. Я одразу ж відповідаю на листи, але вони не припиняють надсилати їх мені. Що мені слід робити?
Створюйте нові скарги через форму. А якщо це не спрацює, зверніться до відповідного місцевого органу влади. Wizzair має великий репертуар ухильних маневрів.
Чи отримав хтось гроші від wizz назад?
Вам потрібно описати конкретну ситуацію.