Wizz Air - це авіакомпанія, з якою практично неможливо зв'язатися. Офіційно ви можете скористатися лише телефонним номером 900 140 940 за ціною 0,6 євро за хвилину. Дзвінки приймаються лише англійською мовою.
Зв'язок через соціальні мережі неможливий.
Я забронював рейс до Румунії і пішов за місяць до початку реєстрації, щоб вибрати місце в літаку, і я ввів оплату карткою, на якій не було балансу. Тепер він каже, що недоплачений платіж -9 євро, і я не можу зробити нічого іншого, щоб вирішити цю проблему. Телефон, який у них є, починається з 900, я не знаю, як він працює, дзвінок доходить до певної точки, а потім телефон кладе слухавку
На сайті є контактна форма, а також ви можете прочитати розділ довідки про їхню гарячу лінію.
Як щодо того, щоб спробувати змінити місце і пройти замовлення з самого початку? Система повинна дозволити вам компенсувати різницю.