easyJet в двох словах

easyJet - великий європейський лоукост-перевізник. Його діяльність в основному зосереджена в західній половині Європи.
EasyJet експлуатує флот виключно літаків Airbus A319 та A320 у типовій помаранчевій лівреї.
З юридичних та регуляторних причин easyJet управляє кількома окремими компаніями, які мають різні коди IATA/ICAO, що відображаються перед номером рейсу або на табло в аеропортах:
- easyJet UK (U2/EZY)
- easyJet Europe (EC/EJU)
- easyJet Швейцарія (DS/EZS)
Більше порад щодо польотів з easyJet
Незалежно від того, чи летите ви з easyJet вперше, чи повторно, ознайомтеся з нашими корисними порадами та рекомендаціями:
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...
3 коментарі
Порадьте, будь ласка, досвідченіші: ми не можемо купити квитки Easyjet - на касі завжди видає помилку. Ми спробували картки Visa та Master, різні браузери та комп'ютери, чат порекомендував додаток, тож ми спробували і його, але все одно з'являється та сама помилка. У когось є якісь ідеї, в чому може бути проблема? Нам потрібно летіти в понеділок... Ви б купили квиток у брокера на подібний рейс?
Привіт, у мене відбувається те ж саме, ви якось вирішили цю проблему? Дякую.
У мене була така ж проблема. Врешті-решт я купив квитки на Ryanair. В іншому випадку, перевірте тему "Рейси - easyJet".
Дякую, я подивився, в результаті купив ще кілька сотень квитків через Booking... досить відчайдушно...
Та сама проблема. Не можу купити через сайт або додаток. Пробував різні карти і різні валюти. Спілкувався з ними через службу підтримки. Додзвонився через робота до людини на лінії. Обговорення проблеми англійською мовою з роздруківкою скринів з сайту. Нарешті пропозиція оформити квиток через підтримку. Але - початкова ціна за 2 квитки 72€, пропозиція зі знижкою 120€, послали їх під три чорти - скоригували ціну до 80€. Я розлютився і купив їх в іншому місці, що показав їм на скріншоті і попросив пояснити проблему письмово. Цікаво, чи вони мені передзвонять.
Я не знаю, чи виправили вони це (я не пробував платити в попередні тижні), але зараз я заплатив своєю карткою Wise (на сайті) без жодних проблем.
Додаток easyJet (Android) переключився на німецьку мову. Чи траплялося це з кимось ще? Якщо так, і ви знаєте, як змінити його на англійську або чеську, я буду радий отримати інструкції. На жаль, я не зміг вирішити цю проблему (навіть перевстановлення не допомогло).
так, це так (iphone). І я також не зміг вирішити проблему з ..... Цей додаток повністю змінився зі зміною на німецьку мову... більшість посилань тоді спрямовувалися на веб-інтерфейс... я перевіряю... Scheiße :)
Оновлення: сьогодні я перевстановив його знову, і для різноманітності він англійською мовою... все ще комбінація програми та веб-інтерфейсу...
Так, я не знаю. Я вже написав їм на ФБ, поки що жодної відповіді.
EDIT: тепер я бачу, що є нова версія.
Хлопці розумно вчинили, тепер вони знизили мені ціну на вісімсот гривень. Коли я купував квиток, мені призначили місця, одне в проході, одне біля вікна. Виглядало так, ніби я отримав безкоштовний вибір місця через вищу ціну, тому я пересунув інше місце до вікна. Я не бачив, щоб вища ціна з'явилася на екрані. Система запитала, чи хочу я вибрати друге місце на тому ж місці, і я натиснув на нього. Після цього я не побачив жодного зниження ціни, я був просто здивований ціною. Лише коли мені надіслали рахунок-фактуру, я побачив, що за 2 місця потрібно платити двічі.