Turkish Airlines в двох словах

Найбільший флагманський авіаперевізник Туреччини Turkish Airlines є однією з найкращих авіакомпаній у світі. П'ять разів поспіль вона була визнана найкращою авіакомпанією Європи за результатами опитування SKYTRAX.
Turkish Airlines пишається тим, що є авіакомпанією, яка літає до більшості країн світу. Мережа сполучень з її головного аеропорту , Стамбул IST, практично невичерпна.
Флот авіакомпанії складається з усіх найпоширеніших типів літаків, починаючи від усіх літаків Boeing 737, Airbus A319, 320 і 321 і закінчуючи найсучаснішими Boeing 787-9 Dreamliner або Airbus A350-900.
Авіакомпанія є членом Star Alliance.
Більше порад щодо польотів з Turkish Airlines
Незалежно від того, чи летите ви з Turkish Airlines вперше, чи повторно, ознайомтеся з нашими корисними порадами та рекомендаціями:
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...
3 коментарі

Привіт, у мене є незастраховані зворотні квитки, включаючи місця в турецьких авіалініях. мені потрібно перебронювати квитки і місця. я читав, що різниця оплачується за більш дорогі квитки, а дешевші не повертаються. як мені це зробити, якщо у мене є реєстрація в airolines (класичний рахунок в турку) і я знаходжу свої квитки? і як мені діяти далі? і чи потрібно платити за місця туди і назад? дякую.

Це залежить від того, який тариф ви придбали, деякі з них (зазвичай найдешевші) не підлягають перебронюванню. Якщо є можливість змінити дату, зазвичай стягується збір за зміну (фіксована сума), який додається до різниці в ціні квитка на нову дату. Я не знаю, скільки це коштує у Турецьких авіаліній, але нещодавно я мав справу з Korean Air, і там це коштувало 250 євро з людини/квиток (+ доплата до ціни нового квитка). Платні місця завжди прив'язані до конкретного рейсу, тому платити доведеться знову. Але я думаю, що вони можуть просто відшкодувати вартість квитка на той рейс, яким ви не полетіли. В іншому випадку, я б спробував зайти на сайт, знайти своє бронювання і спробувати "керувати бронюванням", щоб побачити, чи є там опція "перебронювати/змінити мій рейс" - якщо це спрацює, він повинен запропонувати вам нові рейси із зазначенням ціни і доплати. В іншому випадку, я б, мабуть, обговорив це з TK по телефону
Отже, ще один досвід роботи з TK. Вчора ми летіли 4 з Вана через Стамбул до Відня. 3 з нас без проблем пройшли онлайн-реєстрацію. Тільки один зробив це, але під час онлайн-реєстрації він продовжував пропонувати, що він може зареєструватися лише в Стамбулі. Це було приблизно за 9 годин до вильоту зі Стамбула, і при виборі місць ми побачили, що місця все ще доступні зі Стамбула до Відня. В аеропорту цій подрузі сказали, що інший сегмент був змінений, до вильоту через 24 години. І найбільше, що вона могла зробити в Стамбулі, це піти до стійки реєстрації і спробувати записатися в лист очікування або пересісти на більш ранній ранковий рейс. Тож вона звернулася до стійки реєстрації в IST, і їй сказали, що вони нічого не змінять, що на ранок все зайнято. Але в додатку мені запропонували, що я можу його купити. І вони почали пропонувати нам 250 євро на виході, а потім 600 євро і ранковий рейс, якщо ми зголосимося. Я написала своїй подрузі, і вона повернулася до TK і сказала, що її ніхто не питав, і що вона хоче ранковий рейс, який вони пропонували іншим. Чи був у вас досвід, коли вас пересаджували на інший рейс без попередження?
Ця знижка доступна для вильотів з Відня або Зальцбурга.
До речі, для вильотів з D все ще діє TK25SALE на trip.com