Ваш рейс Wizz Air було скасовано або затримано на 2 години або більше? Тоді ви маєте право на компенсацію до 600 євро на особу.
Ви можете звернутися за компенсацією безпосередньо до авіакомпанії або просто і безкоштовно до спеціалізованих агентств.
Компенсація згідно з Регламентом ЄС 261 застосовується до всіх рейсів, що виконуються Wizz Air.
Винятком є спеціально створений підрозділ Wizz Air Abu Dhabi, який офіційно базується в Об'єднаних Арабських Еміратах. Рейси цієї авіакомпанії (код квитка "5W") підлягають компенсації тільки при вильоті з аеропорту в межах ЄС.
Затримка рейсу з Wizz Air
Якщо ваш рейс затримується в аеропорту вильоту на 2 години або більше, Wizz Air зобов'язаний надати вам безкоштовне харчування, пропорційне тривалості затримки.
Якщо затримка в аеропорту прибуття становить 3 години або більше, ви також маєте право на фінансову компенсацію в розмірі від 250 євро до 600 євро залежно від відстані між двома аеропортами.
Ви матимете право на фінансову компенсацію, тільки якщо затримка сталася з вини Wizz Air. Для отримання додаткової інформації див. Компенсація за затримку рейсу.
Відстань | Затримка | Компенсація |
---|---|---|
до 1 500 км | 3h+ | 250 євро |
1 500 до 3 500 км | 3h+ | 400 євро |
понад 3 500 км | 3h+ | 300 євро |
понад 3 500 км | 4h+ | 600 eur |
Скасований рейс Wizz Air
Якщо ваш рейс скасовано авіакомпанією Wizz Air більш ніж за 14 днів до вильоту, ви маєте право на безкоштовну зміну дати або відшкодування початкової вартості квитка.
Однак, якщо ваш рейс скасовано менш ніж за 14 днів до вильоту, ви також автоматично маєте право на грошову компенсацію в розмірі до 600 євро.
Знову ж таки, компенсація буде виплачуватися тільки в тому випадку, якщо авіакомпанія скасувала рейс, а не через непередбачувані обставини.
Детальніше про це читайте у статті Компенсація за скасування рейсу.
Куди звертатися за компенсацією
У Wizz Air є спеціальна контактна форма для отримання компенсації на wizzair.com/refunds-and-compensations.
Однак авіакомпанії часто намагаються уникнути компенсації і затягують розгляд претензії, ігноруючи та брешучи, тому звертайтеся безпосередньо до агентства.