Ваш рейс Wizz Air було скасовано або затримано на 2 години або більше? Тоді ви маєте право на компенсацію до 600 євро на особу.
Ви можете звернутися за компенсацією безпосередньо до авіакомпанії або просто і безкоштовно до спеціалізованих агентств.
Компенсація згідно з Регламентом ЄС 261 застосовується до всіх рейсів, що виконуються Wizz Air.
Винятком є спеціально створений підрозділ Wizz Air Abu Dhabi, який офіційно базується в Об'єднаних Арабських Еміратах. Рейси цієї авіакомпанії (код квитка "5W") підлягають компенсації тільки при вильоті з аеропорту в межах ЄС.
Затримка рейсу з Wizz Air
Якщо ваш рейс затримується в аеропорту вильоту на 2 години або більше, Wizz Air зобов'язаний надати вам безкоштовне харчування, пропорційне тривалості затримки.
Якщо затримка в аеропорту прибуття становить 3 години або більше, ви також маєте право на фінансову компенсацію в розмірі від 250 євро до 600 євро залежно від відстані між двома аеропортами.
Ви матимете право на фінансову компенсацію, тільки якщо затримка сталася з вини Wizz Air. Для отримання додаткової інформації див. Компенсація за затримку рейсу.
Відстань | Затримка | Компенсація |
---|---|---|
до 1 500 км | 3h+ | 250 євро |
1 500 до 3 500 км | 3h+ | 400 євро |
понад 3 500 км | 3h+ | 300 євро |
понад 3 500 км | 4h+ | 600 eur |
Скасований рейс Wizz Air
Якщо ваш рейс скасовано авіакомпанією Wizz Air більш ніж за 14 днів до вильоту, ви маєте право на безкоштовну зміну дати або відшкодування початкової вартості квитка.
Однак, якщо ваш рейс скасовано менш ніж за 14 днів до вильоту, ви також автоматично маєте право на грошову компенсацію в розмірі до 600 євро.
Знову ж таки, компенсація буде виплачуватися тільки в тому випадку, якщо авіакомпанія скасувала рейс, а не через непередбачувані обставини.
Детальніше про це читайте у статті Компенсація за скасування рейсу.
Куди звертатися за компенсацією
У Wizz Air є спеціальна контактна форма для отримання компенсації на wizzair.com/refunds-and-compensations.
Однак авіакомпанії часто намагаються уникнути компенсації і затягують розгляд претензії, ігноруючи та брешучи, тому звертайтеся безпосередньо до агентства.
Навіть якщо Wizzair виплатить вам компенсацію без пояснень, це не означає, що ви побачите її на своєму рахунку найближчим часом. Їхній улюблений трюк - дочекатися закінчення власного 30-денного терміну (іноді вони навіть не зв'язуються з вами в останній день), перш ніж зробити вигляд, що вони вам щось надіслали. І навіть якщо вони швидко запитують дані вашого акаунта і обіцяють, що це буде у вашому акаунті протягом 10 робочих днів, ви можете чекати, можливо, 20, і нічого не станеться, поки ви не нагадаєте їм про це. Тоді вони скажуть вам, що щойно ввели платіж і це займе 10-20 робочих днів, так що все буде добре.
https://www.apf.gv.at/en/agency-...ights.html Якщо ви летите до Австрії або з Австрії, а Wizzair не хоче знати про свої зобов'язання, зверніться до них. Рано чи пізно ви отримаєте від них компенсацію, і вам не доведеться платити жодних відсотків приватному агентству.
Я дуже радий, що мені не довелося чекати на Wizzair або нагадувати про себе, хоча я вже уявляв собі це.
Минулого року після запиту мені виплатили компенсацію протягом двох-трьох тижнів (за затримку через технічну проблему на новому тоді маршруті БУД-ІСТ).
Гадаю, Вараді був вдячний за нові слоти до Стамбула, куди Wizzair почав літати з BUD поряд з традиційними Turkish Airlines (до IST) або Pegasus Airlines (до SAW).
Я розбираюся з цим вже майже місяць. Через кілька днів після заповнення форми мені пообіцяли перерахувати гроші протягом 10 днів і попросили мої реквізити, які я оперативно надіслав. Майже через місяць після відправки вони і пальцем не поворухнули, тому я нагадав їм, після чого отримав повідомлення про те, що вони ввели платіж і я повинен отримати його на свій рахунок через 10-20 днів, що дає мені зрозуміти, що вони роблять це навмисно, щоб затримати платіж наскільки це можливо. Таку тактику затягування вони вже використовували щодо мене раніше, коли намагалися переконати мене, що я ні на що не маю права. Спочатку вони давали цьому гноїтися 30 днів, а потім намагалися викрутитися. Насправді, є прогрес. 😂