Для запитань, прохань, компліментів чи скарг ви можете скористатися наступними офіційними варіантами.
Телефон (терміново, 24/7)
Термінові запити можуть бути розглянуті тільки по телефону на декількох національних лініях, де ви можете говорити англійською або своєю рідною мовою. Ці національні телефонні лінії зазвичай відкриті лише в робочі дні з 8:00 до 18:00, див. список на веб-сайті: austrian.com.
Існує також всесвітня телефонна лінія, відкрита 24/7 за номером +43 1 70148 1000. Цей номер доступний англійською або німецькою мовами.
Соціальні мережі
На незначні запити відповідають на офіційних сторінках соціальних мереж, особливо на Facebook. Очікуйте відповідь від вищих підрозділів до десятків годин.
Чат або електронна пошта
Austrian Airlines не має офіційної електронної адреси.
Ви можете скористатися чат-ботом за адресою: austrian.com/es/en/contact.