Ваш рейс з TAP Air Portugal було скасовано або затримано на 2 години або більше? Тоді ви маєте право на компенсацію до 600 євро на особу.
Ви можете звернутися за компенсацією безпосередньо до авіакомпанії або просто і безкоштовно до спеціалізованих агентств.
Компенсація згідно з Регламентом ЄС 261 застосовується до всіх рейсів, що виконуються TAP Air Portugal.
Затримка рейсу з TAP Air Portugal
Якщо ваш рейс затримується на 2 години або більше, TAP Air Portugal зобов'язана надати вам безкоштовне харчування, пропорційне тривалості затримки.
Якщо затримка в аеропорту прибуття становить 3 години або більше, ви також маєте право на фінансову компенсацію в розмірі від 250 євро до 600 євро залежно від відстані між двома аеропортами.
Ви матимете право на фінансову компенсацію лише у тому випадку, якщо затримка сталася з вини TAP Air Portugal. Детальніше про це читайте у статті Компенсація за затримку рейсу.
Відстань | Затримка | Компенсація |
---|---|---|
до 1 500 км | 3h+ | 250 євро - подайте заявку онлайн |
1 500 до 3 500 км | 3h+ | 400 євро - подати заявку онлайн |
понад 3 500 км | 3h+ | 300 євро - подати заявку онлайн |
понад 3 500 км | 4h+ | 600 євро - подати заявку онлайн |
Скасований рейс з TAP Air Portugal
Якщо ваш рейс скасовано TAP Air Portugal більш ніж за 14 днів до вильоту, ви маєте право на безкоштовну заміну дати або відшкодування початкової вартості квитка.
Однак, якщо ваш рейс скасовано менш ніж за 14 днів до вильоту, ви також автоматично маєте право на фінансову компенсацію в розмірі до 600 євро.
Знову ж таки, компенсація виплачується лише у випадку, якщо авіакомпанія скасовує рейс, а не через непередбачувані обставини.
Куди звертатися за компенсацією
У TAP Air Portugal є спеціальна контактна сторінка для отримання відшкодувань та компенсацій на сайті flytap.com/en-cn/manage-booking.
Однак авіакомпанії часто намагаються уникнути компенсації і затягують розгляд претензій, ігноруючи та брешучи, тому звертайтеся безпосередньо до агентства.