Ваш рейс Sky Express було скасовано або затримано на 2 години або більше? Тоді ви маєте право на компенсацію до 600 євро на особу.
Ви можете звернутися за компенсацією безпосередньо до авіакомпанії або просто і безкоштовно до спеціалізованих агентств.
Компенсація згідно з Регламентом ЄС 261 застосовується до всіх рейсів Sky Express, оскільки авіакомпанія зареєстрована в Греції, країні-члені ЄС.
Затримка рейсу Sky Express
Якщо ви затримуєтесь на виході на посадку на 2 години або більше, Sky Express зобов'язаний надати вам безкоштовні напої пропорційно до тривалості затримки.
Якщо затримка в аеропорту прибуття становить 3 години або більше, ви також маєте право на фінансову компенсацію в розмірі від 250 євро до 600 євро залежно від відстані між двома аеропортами.
Ви маєте право на фінансову компенсацію лише у тому випадку, якщо затримка сталася з вини Sky Express. Для отримання додаткової інформації див. Компенсація за затримку рейсу.
Відстань | Затримка | Компенсація |
---|---|---|
до 1 500 км | 3h+ | 250 євро - подайте заявку онлайн |
1 500 до 3 500 км | 3h+ | 400 євро - подати заявку онлайн |
понад 3 500 км | 3h+ | 300 євро - подати заявку онлайн |
понад 3 500 км | 4h+ | 600 євро - подати заявку онлайн |
Скасований рейс Sky Express
Якщо ваш рейс скасовано Sky Express більш ніж за 14 днів до вильоту, ви маєте право на безкоштовну заміну дати або відшкодування початкової вартості квитка.
Однак, якщо ваш рейс скасовано менш ніж за 14 днів до вильоту, ви також автоматично маєте право на грошову компенсацію в розмірі до 600 євро.
Знову ж таки, компенсація виплачується лише у випадку, якщо авіакомпанія скасовує рейс, а не через непередбачувані обставини.
Куди звертатися за компенсацією
Ви можете звернутися за компенсацією безпосередньо до авіакомпанії, використовуючи контактні дані, вказані на сайті: skyexpress.gr/en/company.
Однак авіакомпанії часто намагаються уникнути компенсації і затягують розгляд претензії, ігноруючи і брешучи, тому звертайтеся безпосередньо до агентства.