KLM затримки та скасування рейсів

Ваш рейс авіакомпанії KLM було скасовано або затримано на 2 години чи більше? Тоді ви маєте право на компенсацію до 600 євро на особу.
Ви можете звернутися за компенсацією безпосередньо до авіакомпанії або просто і безкоштовно до спеціалізованих агентств.
Компенсація згідно з Регламентом ЄС 261 застосовується до всіх рейсів, що виконуються авіакомпанією KLM.
Затримка рейсу з KLM
Якщо Ваш рейс затримується в аеропорту відправлення на 2 години або більше, авіакомпанія KLM зобов'язана надати Вам безкоштовні напої пропорційно до тривалості затримки.
Якщо затримка в аеропорту прибуття становить 3 години або більше, Ви також маєте право на фінансову компенсацію в розмірі від 250 євро до 600 євро залежно від відстані між двома аеропортами.
Ви маєте право на фінансову компенсацію лише у випадку, якщо затримка сталася з вини KLM. Ви можете прочитати більше про це в статті Компенсація за затримку рейсу.
Відстань | Затримка | Компенсація |
---|---|---|
до 1 500 км | 3h+ | 250 євро |
1 500 до 3 500 км | 3h+ | 400 євро |
понад 3 500 км | 3h+ | 300 євро |
понад 3 500 км | 4h+ | 600 eur |
Скасований рейс з KLM
Якщо KLM скасовує ваш рейс більш ніж за 14 днів до вильоту, ви маєте право на безкоштовну зміну дати або відшкодування початкової вартості квитка.
Однак, якщо рейс скасовано менш ніж за 14 днів до вильоту, ви також автоматично маєте право на фінансову компенсацію в розмірі до 600 євро.
Знову ж таки, компенсація буде виплачуватися тільки в тому випадку, якщо авіакомпанія скасувала рейс, а не через непередбачувані обставини.
Детальніше про це читайте у статті Компенсація за скасування рейсу.
Куди звертатися за компенсацією
У KLM є спеціальна контактна форма для отримання компенсації на сайті ryanair.com/eu-261.
Однак авіакомпанії часто намагаються уникнути компенсації, ігноруючи та брешучи протягом усього процесу подання заявки, тому звертайтеся безпосередньо до агентства.
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...