Авіакомпанія AirAsia відома практично кожному мандрівникові, який коли-небудь вирушав до Південно-Східної Азії. Лоукостер є найбільшим авіаперевізником Малайзії та найбільшим лоукостером у всій Азії за кількістю пасажирів та флоту.
Компанія виконує свої рейси на літаках Airbus A320 та A321. На далекомагістральних маршрутах вона використовує літаки Airbus A330 та новітні літаки A350, які незабаром будуть поставлені на озброєння. Всі літаки мають червоно-біле забарвлення.
AirAsia також одночасно керує кількома дочірніми компаніями, що працюють на інших азійських ринках:
- AirAsia X (D7/XAX)
- Індонезія AirAsia (QZ/AWQ)
- Філіппіни AirAsia (Z2/EZD)
- Thai AirAsia (FD/AIQ)
- Thai AirAsia X (XJ/TAX)
- AirAsia Камбоджа (KT/KTC)
У дужках вказано код IATA/ICAO компанії, а суфікс "X" вказує на далекомагістральну авіакомпанію. Всі компанії зовні називаються AirAsia, і на їхніх маршрутах діють індивідуальні умови та правила.
Тому ми не описуємо детально окремі філії AirAsia.
Більше порад щодо польотів з AirAsia
Незалежно від того, чи летите ви з AirAsia вперше, чи повторно, ознайомтеся з нашими корисними порадами та рекомендаціями:
Доброго дня, я намагаюся купити квитки на сайті air asia вже 3 дні, але кожного разу після введення моєї картки та обробки платежу з'являється повідомлення про те, що вони вибачаються, що їхні сервери не працюють, і що потрібно спробувати купити квитки ще раз. Хоча сайт у них працює. Я перепробувала все - різні браузери, wifi, кабельний інтернет, купівлю через мережу, використання мобільного додатку, оплату карткою Visa або Mastercard, і все одно те саме повідомлення. Раніше все було нормально. У мене є гроші на рахунку і увімкнені платежі через Інтернет. Я читав щось про це на закордонних дикузах і багато людей з цим стикалися, але ніде не знайшов, як це вирішити. Чат-бот не допомагає, а написати в підтримку нереально. Чи є у когось досвід вирішення цієї проблеми? Дякую, Вероніка