Аеропорт Тирана в двох словах

Аеропорт імені Матері Терези в Тирані розташований за 12 км від центру міста. Більшість рейсів сюди припадає на Італію, куди багато албанців їздять на роботу.
Wizz Air і Ryanair мають великі бази в аеропорту і літають звідси по всій Європі. Місцеві авіакомпанії, такі як Air Albania та Albawings, також базуються в аеропорту Тирани.
Аеропорт Тирани є головним пунктом в'їзду до Албанії. Єдиний інший аеропорт , Kukës KFZ поблизу кордону з Косово, має лише нерегулярні сезонні рейси до 2-3 пунктів призначення.
Отримайте більше порад щодо подорожей з аеропорту Тирана
Незалежно від того, чи ви прибуваєте на Тирана, чи від'їжджаєте з аеропорту, ознайомтеся з нашими корисними порадами та рекомендаціями:
Залишилися питання?
Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...
5 коментарі

І чи буде кіоск Ryanair також роздруковувати посадочні Wizzair? Чи нам доведеться йти в інше місце?

Привіт, чи можемо ми встигнути на рейс о 10:30 в понеділок, якщо сядемо на автобус о 8:00 з Дюреша?

На вильотах навпроти реєстрації стоять 4 кіоски Ryanair, де можна роздрукувати квитки, ввівши Qr-код в додаток, не чекаючи черги. У підтримці нам пригрозили, що це буде коштувати 20 євро, але роздрукували безкоштовно. Будьте уважні, ви повинні бути підключені до wifi кіоску, інакше він видавав помилку. ;)
Цього року аеропорт планує прийняти 10 мільйонів пасажирів, а будівельний бум, небачений за останні десять років, все ще триває. Наразі Wizz базує тут 12 літаків. У найближчі роки тут покладають великі надії на закордонні маршрути. Залізничне сполучення має запрацювати навесні 25 року.
На стійці реєстрації підтвердили, що посадкові талони повинні бути паперовими і вони друкують їх безкоштовно, АЛЕ кілька людей прослизнули через охорону з PDF-файлами на мобільних телефонах, де турнікет зазвичай пропускав їх, і навіть на виході були інші люди, які мали тільки BP на своїх мобільних телефонах, супроводжуючий щось сказав їм, але потім скопіював номери з їхніх мобільних телефонів і дозволив їм сісти на борт літака.
Що ж, я радий, що інші спробували це зробити за мене сьогодні. Я підійшла до стійки, щоб виміряти тиск.
Експеримент з посадковим талоном на мобільному телефоні в ТІА пройшов успішно. Достатньо було завантаженого з інтернету pdf-файлу зі штрих-кодом BP. На контролі безпеки проблем не виникло. Я пройшов через автоматичний паспорт, гейт трохи розгубився, потім вони щось копіювали з pdf на мобільний, виглядали досить незадоволеними навіть після цього, тому я врешті-решт віддав їм роздрукований вдома BP про всяк випадок :D. В іншому випадку посадка закінчилася о 20:50, а о 20:52 вони закрили її і більше нікого не пускали... хоча ми чекали одразу за стрічкою.
"Більше нікого не пускали... хоча ми чекали одразу за стрічкою. "То ви не пішли?;)
Ні, ми, що були за стрічкою, відлетіли, а ті, що були перед нею - ні :-)
Я ніколи не бачив, щоб когось, хто стояв у черзі до закриття, не впустили. Скільки людей залишилося?
Я, мабуть, неправильно написав. Вони не впускали нікого, хто прийшов після перерізання стрічки, яке відбулося через 2 хвилини після офіційного закінчення посадки, як зазначено на сайті ВР.
Вони були такі круті, так? Це був FR чи W6? Враховуючи, як вони самі плутаються з часом посадки, не пускати людину, яка тупцює за стрічкою через кілька десятків секунд після офіційної посадки, здається непотрібною жорстокістю...
Був на рейсі FR - KRK, мене це теж здивувало, особливо на Балканах. Зазвичай вони починають впускати тільки тоді, коли офіційно вказано, що посадка закінчилася.
Зазвичай FR починається тоді, коли офіційно має закінчуватися, але одного разу, здається, у Відні, у мене вже було таке, що він закінчив посадку за офіційним часом. З тих пір я намагаюся бути там хоча б за 5 хвилин до ... 😆