Місто, розташоване на заході Таїланду, де природні пейзажі, доповнені водоспадами, ілюструє знаменитий міст через річку Квай, пов'язаний з відомою історією часів Другої світової війни, є одним з найпопулярніших напрямків для одно- або дводенних поїздок з Бангкока.

Ми також рекомендуємо відвідати одну з довколишніх печер, а особливо поїздку на поїзді ще далі до кінцевої зупинки в Нам Ток, де проходить знаменита Залізниця смерті.

Міст через річку Квай: факти та міфи

Місто Канчанабурі приваблює до 3 мільйонів туристів на рік, які прямують сюди заради однієї головної визначної пам'ятки: залізничного мосту через річку Кхве Яй.

Під час Другої світової війни, коли Таїланд перебував під контролем Японії, це була одна з найбільш стратегічно важливих частин тайсько-бірманської залізниці. Після програної битви за Мідвей у 1942 році японцям потрібно було замінити морські шляхи постачання суходолом, і саме лінія з Рангуна, Бірма, до Бангкока, Таїланд, мала слугувати важливою транспортною артерією.

Особливо прославив міст Канчанабурі французький письменник П'єр Буль своїм романом "Міст на річці Квай", за яким у 1957 році було знято однойменний фільм. На основі реальних подій П'єр Буль створив вигаданий роман, дія якого відбувається в Канчанабурі.

А що ж з мостом через річку Квай в реальному житті?

Ключовий міст дійсно був побудований в Канчанабурі під час будівництва тайсько-бірманської залізниці, але спочатку він був дерев'яним і стояв приблизно в 100 метрах вище за течією річки від сучасного мосту. Від первісного дерев'яного мосту не залишилося жодних слідів.

Новий залізобетонний міст на нинішньому місці будувався з 1944 року, але був серйозно пошкоджений бомбардуванням у 1945 році, і міст у тому вигляді, в якому він стоїть сьогодні, був побудований лише після Другої світової війни, наприкінці 1940-х - на початку 1950-х років.

Хоча дія роману відбувається на річці Квай, у 1942 році річка, що протікала вздовж колії трохи південніше, називалася "Кхве", або Квай. Річка, через яку будувався міст, тоді називалася Mae Klong (не Меконг).

Коли після виходу фільму " Міст через річку Квай " у 1957 році на екрани почали стікатися натовпи туристів, часто виникала плутанина, що міст через річку Квай насправді був мостом через річку Мае Клонг. Тому в першій половині 1960-х років було вирішено перейменувати цю частину Мае Клонг на Кхве Яй (Велика виточна річка) і водночас перейменувати оригінальну Квай на Кхве Ной (Мала виточна річка). З тих пір Мае Клонг називається річкою до місця злиття двох "Квай".

Що ще гірше, знаменитий фільм знімався зовсім не в Таїланді, а поблизу Кітулгала в Шрі-Ланці.

Таким чином, хоча сучасний міст через річку Квай дійсно перетинає річку Квай сьогодні, за часів дії роману він перекинувся через річку Мае Клонг і виглядав зовсім інакше...

Залізниця смерті та міст Тхам Красе

Можливо, ще більший туристичний магніт знаходиться приблизно в 40 хвилинах їзди на поїзді від мосту через річку Квай. Саме ділянка лінії між Канчанабурі та бірманським містом Танб'юзаят була найскладнішою у будівництві.

Будівництво лінії здійснювалося місцевими робітниками разом з військовополоненими, і японці не зважали на будь-яку безпеку. Через нелюдські умови та суворий, вологий і спекотний клімат під час будівництва Тайсько-Бірманської залізниці загинуло понад 90 000 азійських робітників і до 12 000 військовополонених (переважно британців, голландців та австралійців).

Труднощі будівництва найкраще ілюструє міст Тхам Красае, довжиною близько 300 метрів, що прокладений упритул до скелі над річкою Квай. Саме міст Тхам Красае з розташованою поруч печерою є найбільшою туристичною визначною пам'яткою в цьому районі.

На обох кінцях мосту завжди є залізнична зупинка. Ви завжди можете вийти і сісти на обох зупинках, тому ви можете перетнути міст на поїзді, потім перейти його пішки і повернутися з іншого боку. У вас буде одна година і три чверті вільного часу до того, як потяг проїде від Тхам Красае до Нам Тока і назад. За цей час ви встигнете поїсти на місцевому ринку, сфотографувати сусідню печеру і, можливо, перейти через колію на іншу станцію.

Якщо однієї короткої зупинки в ідилічній місцевості лісів, полів і крутих берегів вам недостатньо, зупиніться в розкішному курорті Suan Sai Yok Resort **** з цінами від 44 євро або в затишному, повністю мебльованому будиночку Saiyok River House, де ви можете зупинитися від 10 євро за ніч.

Проживання в Канчанабурі

Подорож з Бангкока можна здійснити в обидва кінці, але для зручності ми рекомендуємо зупинитися тут хоча б на одну ніч. Якщо ви хочете трохи дослідити навколишні гори, не соромтеся залишитися на довше.

У місті дійсно великий вибір житла, від дешевих хостелів до прекрасних готельних комплексів. Погляньте на наші поради:

  • Kanchanaburi City Hotel *** - недорогий хостел з гарною репутацією та цінами від 26 євро за ніч, розташований приблизно в 100 метрах від мосту через річку Квай
  • River Kwai View Hotel *** - єдиний готель з прямим видом на міст Квай за ціною від 44 євро за ніч
  • Dheva Mantra Resort ***** - розкішний 5* курорт приблизно в 1,5 км від мосту в дуже тихій частині міста прямо на березі річки, доступні ціни від 59 євро за ніч

Транспорт до Канчанабурі та розклад поїздів

Місто розташоване за 145 км на захід від Бангкока і до нього легко дістатися автомобілем та громадським транспортом.

Поїзд

Більшість туристів використовують для пересування потяг, оскільки сама поїздка Залізницею Смерті є однією з найяскравіших туристичних вражень. Однак, основна туристична частина знаходиться якраз від Канчанабурі через мости Тхам Красае до Нам Тока.

Подорож з Бангкока до Канчанабурі рівнинна і відносно не насичена подіями, але швидка і дуже дешева. Недоліком є частота пересадок - лише 2 рейси на день за маршрутом Бангкок (Тхон Бурі) - Канчанабурі - Нам Ток.

  • Станція Thon Buri (Бангкок) - станція Kanchanaburi: поїздка займає 2,5 години і коштує 100 thb
  • Станція Thon Buri (Бангкок) - Tham Krasae: дорога займає 3,5 години і коштує 100 thb
  • Станція Thon Buri (Бангкок) - Нам Ток: дорога займає 4,5 години і коштує 100 thb
  • Канчанабурі - Тхам Красае: поїздка займає одну годину і коштує 100 thb

Ціна для іноземців на цьому маршруті є фіксованою і становить 100 бат, куди б ви не їхали. Квитки не можна забронювати заздалегідь, але їх можна придбати на станції при посадці в Тхам Красае у кондуктора. Оплата завжди може бути здійснена лише готівкою.

  • Виїзди з Тхон Бурі в напрямку Нам Ток: 7 :45 та 13:45
  • Виїзди з Канчанабурі в напрямку Нам Ток: 6:05, 10:30, 16:20
  • Виїзди з Нам Тока: 5:20, 12:55, 15:30 (остання пересадка лише до станції Нонг Пладук, а не до самого Бангкоку)
  • відправлення з Канчанабурі до Тхонбурі: 7:19, 14:48
  • відправлення з Tham Krasae в напрямку Nam Tok: 7:35, 11:48, 17:48
  • відправлення з Tham Krasae в напрямку Канчанабурі: 5:57, 13:36, 16:10

Найсвіжіші розклади можна знайти на офіційному сайті залізниці Таїланду railway.co.th, який, однак, доступний лише з тайських IP-адрес. Втім, розклад змінюється мінімально, а якщо і змінюється, то лише на кілька хвилин.

У Канчанабурі поїзди зупиняються на двох станціях. Головна станція Канчанабурі знаходиться в центрі міста, але більш популярною серед туристів є станція Saphan Khwae Yai, прямо біля мосту через річку Квай, де також зупиняються всі поїзди.

Автобус

Значно більш завантаженим транспортом буде автобус, а точніше в більшості випадків мікроавтобус або мікроавтобус. З Бангкока до Канчанбурі автобуси ходять двічі на годину протягом дня. Переважна більшість маршрутів у Бангкоку відправляються з автовокзалу Мочіт, а також зупиняються на Південному автовокзалі (див. путівник по Бангкоку для отримання додаткової інформації).

У Канчанабурі автобуси зупиняються на головному автовокзалі, який знаходиться в центрі міста приблизно в 3,5 км від мосту через річку Квай(точне місцезнаходження дивіться на карті).

Немає необхідності перевіряти розклад заздалегідь. Автобуси/шатли ходять кожні півгодини. Перший рейс з Канчанабурі відправляється о 4:00, останній - о 19:00. З Бангкока перший рейс відправляється о 5:00, останній - близько 19:50.

Квитки до Бангкока коштують 150 батів і оплачуються готівкою в касі за межами платформи.

Що подивитися в околицях

Відкрийте для себе всі місця, які варто побачити в %місце%.

Ця стаття може містити партнерські посилання, від яких наша редакція може отримувати комісійні, якщо ви натиснете на посилання. Дивіться нашу сторінку " Рекламна політика ".

Залишилися питання?

Якщо у вас є запитання або коментарі щодо статті...

0 коментарі

Увійдіть до Cestee

... світова туристична спільнота

Продовжуйте з Google Продовжуйте у Facebook

Ще не маєте свого облікового запису? Зареєструйтеся